Oferujemy bezpieczeństwo zatrudnienia i możliwość pogodzenia życia zawodowego z prywatnym:

  • Prestiż pracy w największej i najszybciej rozwijającej się firmie z branży usług księgowo-podatkowych w Polsce (nie jesteśmy Shared Service Center),
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy (rozpoczynamy pomiędzy 7:00-9:00, kończymy pracę pomiędzy 15:00-17:00),
  • Elastyczne podejście do prywatnych zobowiązań (możliwość załatwienia prywatnych spraw w godzinach pracy),
  • Bogaty pakiet usług medycznych,
  • Różnorodność w wyborze pakietów sportowych dla Ciebie i Twoich najbliższych, dostosowany do indywidualnych potrzeb,
  • Naukę języka obcego w godzinach pracy oraz wsparcie lektora języka w codziennej pracy,
  • Finansowanie rozwoju i aktualizacji wiedzy branżowej przy udziale wewnętrznych autorytetów, specjalistów ze Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz innych ośrodków szkoleniowych,
  • Dostęp do najnowszych technologii, literatury branżowej, portali branżowych i szkoleń,
  • Wsparcie członków zespołu, doradców podatkowych i radców prawnych w codziennej pracy,
  • Przyjazne środowisko pracy wśród 90 doświadczonych specjalistów z zakresu różnorodnych dziedzin związanych z finansami, podatkami, rachunkowością,
  • Komfort pracy na dwóch monitorach i najnowszym oprogramowaniu Comarch Optima,
  • Biuro zlokalizowane w samym centrum Szczecina,
  • Możliwość przeniesienia na Twój wniosek do innych biur w ramach struktury Firmy (Poznań, Warszawa),
  • Pracę w niewielkich zespołach, w nowocześnie zaaranżowanych przestrzeniach biurowych,
  • Imprezy integracyjne,
  • Codziennie świeże owoce,
  • Najlepszą kawę w mieście.

Doceniamy:

  • Znajomość języków obcych,
  • Aktywność zawodową podczas nauki (staże, praktyki),
  • Otwartość na nowe technologie i poszerzanie wiedzy,
  • Wykształcenie kierunkowe – ekonomiczne (w tym techniczne).

 

Jeżeli jesteś osobą, która sumiennie podchodzi do swoich obowiązków,
jesteś gotowa/-y na bieżąco aktualizować swoją wiedzę księgową i podatkową,
jesteś zmotywowana/-y do pracy i nauki,
jesteś komunikatywna/-y, otwarta/-y na kontakty z klientami i pozostałymi pracownikami, nie boisz się odpowiedzialności,

to właśnie Ciebie szukamy!

* Wymagane pola

Opis stanowiska – Asystentka / Asystent w Dziale Doradztwa Podatkowego

RSM Poland to ponad 210 specjalistów w Poznaniu, Warszawie i Szczecinie. RSM to ponad 43 tysiące specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.

W związku z ciągłym rozwojem firmy i stale rosnącym portfolio naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka / Asystent w Dziale Doradztwa Podatkowego
Miejsce pracy: Poznań/Warszawa/Szczecin

Zakres obowiązków:

  • współpraca z doradcami i konsultantami podatkowymi w zakresie bieżących projektów podatkowych dla naszych Klientów (głównie międzynarodowych),
  • wyszukiwanie i analizowanie orzecznictwa podatkowego i interpretacji wydawanych przez organy podatkowe,
  • udział w pisaniu opracowań i opinii podatkowych,
  • wsparcie działu w innych bieżących pracach.

 

Wymagania:

  • wykształcenie ekonomiczne lub prawne (absolwenci lub studenci ostatniego roku),
  • doświadczenie zawodowe lub praktyki i staże na podobnym stanowisku – mile widziane,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • podstawowa umiejętność analizowania i interpretowania przepisów podatkowych,
  • umiejętność pracy w zespole zorientowanym na zadania,
  • podstawowa wiedza z zakresu podatków i rachunkowości,
  • zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie wiedzy.

 

Oferujemy:

  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach językowych (angielski, niemiecki) oraz merytorycznych (prawo podatkowe, prawo bilansowe),
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem benefitów medycznych i sportowych,
  • realną możliwość awansu pionowego i udziału w rozwoju Dziale Doradztwa Podatkowego,
  • pracę przy ciekawych projektach międzynarodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku:

APLIKUJ SZCZECIN    

APLIKUJ POZNAŃ      

APLIKUJ WARSZAWA 

Administratorem danych jest RSM Poland Spółka Doradztwa Podatkowego S.A z siedzibą w Poznaniu 61-555, ul. Droga Dębińska 3B. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody

Opis stanowiska – Asystent / Asystentka w Dziale Kadr i Płac

RSM Poland to ponad 210 specjalistów w Poznaniu, Warszawie i Szczecinie. RSM to ponad 43 tysiące specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.

W związku z ciągłym rozwojem firmy i stale rosnącym portfolio naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka w Dziale Kadr i Płac
Miejsce pracy: Poznań/Warszawa/Szczecin

Zadania:

  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej na rzecz Klientów RSM Poland,
  • Wsparcie przy naliczaniu wynagrodzeń oraz przygotowywaniu list płac,
  • Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
  • Przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON,
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta z zakresu prawa pracy,
  • Wsparcie działu w innych bieżących pracach.

 

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze kadrowo - płacowym –  mile widziane w biurze rachunkowym,
  • Umiejętność obsługi systemów kadrowo-płacowych: Comarch ERP Optima – mile widziane,
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik,
  • Znajomość przepisów prawa pracy, PDOF, ZUS, PFRON,
  • Dokładność, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy,
  • Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B2 – mile widziane,
  • Samodzielność i zaangażowanie.

 

Oferujemy:

  • Realną możliwość awansu pionowego i udziału w rozwoju Działu Kadr i Płac,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem benefitów,
  • Pracę przy ciekawych projektach międzynarodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach.

 

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku:

APLIKUJ SZCZECIN    

APLIKUJ POZNAŃ      

APLIKUJ WARSZAWA 

Administratorem danych jest RSM Poland Spółka Doradztwa Podatkowego S.A z siedzibą w Poznaniu 61-555, ul. Droga Dębińska 3B. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody

Opis stanowiska – Księgowa / Księgowy

RSM Poland to ponad 210 specjalistów w Poznaniu, Warszawie i Szczecinie. RSM to ponad 43 tysiące specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.

W związku z ciągłym rozwojem firmy i stale rosnącym portfolio naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Poznań/Warszawa/Szczecin

Zadania:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz ze sporządzaniem deklaracji podatkowych pod nadzorem przełożonego,
  • Uczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • Raportowanie do Klienta.

 

Wymagania:

  • Znajomość Ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych,
  • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku z obowiązkami obejmującymi prowadzenie pełnej księgowości,
  • 2 - letnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym – mile widziane,
  • Doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości spółek z kapitałem zagranicznym,
  • Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego;
  • Dobra znajomość angielskiego: poziom B2,
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.

 

Oferujemy:

  • Realną możliwość awansu pionowego i udziału w rozwoju Działu Ksiąg Rachunkowych,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem benefitów,
  • Pracę przy ciekawych projektach międzynarodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach.

 

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku:

APLIKUJ SZCZECIN    

APLIKUJ POZNAŃ      

APLIKUJ WARSZAWA 

Administratorem danych jest RSM Poland Spółka Doradztwa Podatkowego S.A z siedzibą w Poznaniu 61-555, ul. Droga Dębińska 3B. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody