Oferujemy bezpieczeństwo zatrudnienia i możliwość pogodzenia życia zawodowego z prywatnym:

  • Prestiż pracy w największej i najszybciej rozwijającej się firmie z branży usług księgowo-podatkowych w Polsce (nie jesteśmy Shared Service Center),
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy (rozpoczynamy pomiędzy 7:00˜-8:00, kończymy pracę pomiędzy 15:00-16:00),
  • Elastyczne podejście do prywatnych zobowiązań (możliwość załatwienia prywatnych spraw w godzinach pracy),
  • Bogaty pakiet usług medycznych,
  • Różnorodność w wyborze pakietów sportowych dla Ciebie i Twoich najbliższych, dostosowany do indywidualnych potrzeb,
  • Naukę języka obcego w godzinach pracy oraz wsparcie lektora języka w codziennej pracy,
  • Finansowanie rozwoju i aktualizacji wiedzy branżowej przy udziale wewnętrznych autorytetów, specjalistów ze Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz innych ośrodków szkoleniowych,
  • Dostęp do najnowszych technologii, literatury branżowej, portali branżowych i szkoleń,
  • Wsparcie członków zespołu, doradców podatkowych i radców prawnych w codziennej pracy,
  • Przyjazne środowisko pracy wśród 90 doświadczonych specjalistów z zakresu różnorodnych dziedzin związanych z finansami, podatkami, rachunkowością,
  • Komfort pracy na dwóch monitorach i najnowszym oprogramowaniu Comarch Optima,
  • Biuro zlokalizowane w samym centrum Szczecina,
  • Możliwość przeniesienia na Twój wniosek do innych biur w ramach struktury Firmy (Poznań, Warszawa),
  • Pracę w niewielkich zespołach, w nowocześnie zaaranżowanych przestrzeniach biurowych,
  • Imprezy integracyjne,
  • Codziennie świeże owoce,
  • Najlepszą kawę w mieście.

Doceniamy:

  • znajomość języków obcych,
  • aktywność zawodową podczas nauki (staże, praktyki),
  • otwartość na nowe technologie i poszerzanie wiedzy,
  • wykształcenie kierunkowe – ekonomiczne (w tym techniczne).

 

Jeżeli jesteś osobą, która sumiennie podchodzi do swoich obowiązków,
jesteś gotowa/-y na bieżąco aktualizować swoją wiedzę księgową i podatkową,
jesteś zmotywowana/-y do pracy i nauki,
jesteś komunikatywna/-y, otwarta/-y na kontakty z klientami i pozostałymi pracownikami, nie boisz się odpowiedzialności,

to właśnie Ciebie szukamy!

* Wymagane pola

Opis stanowiska – Księgowy/Accounting Semi-Senior

Grupa Doradczo-Księgowa Poncyljusz i Radź, będąca częścią RSM Poland, działająca na rynku od 27 lat w branży usług outsourcingowych, poszukuje pracownika na stanowisko:

Księgowy/Accounting Semi-Senior

Poszukujemy osoby, która z pasją podchodzi do swoich obowiązków, na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę księgową i podatkową. Jest gotowa do podejmowania wyzwań i ciągłego dokształcania się.

Twoją rolą jako Księgowego w Dziale Prowadzenia Ksiąg Rachunkowych będzie prowadzenie pełnej księgowości oraz rozliczeń podatkowych spółek kapitałowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami. Będziesz również odpowiedzialny za terminowe sporządzanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, tworzenie sprawozdań finansowych, bilansów. Do Twoich zadań będzie należało raportowanie zgodnie z wymogami klienta oraz udzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom z mniejszym doświadczeniem.

Oferujemy:

  • Prestiż pracy w największej i najszybciej rozwijającej się firmie z branży usług księgowo – podatkowych w Polsce (nie jesteśmy Shared Service Center),
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy (rozpoczynamy pomiędzy 7:00˜-8:00, kończymy pracę pomiędzy 15:00-16:00),
  • Elastyczne podejście do prywatnych zobowiązań (możliwość załatwienia prywatnych spraw w godzinach pracy),
  • Bogaty pakiet usług medycznych,
  • Różnorodność w wyborze pakietów sportowych dla Ciebie i Twoich najbliższych, dostosowany do indywidualnych potrzeb,
  • Naukę języka obcego w godzinach pracy oraz wsparcie lektora języka w codziennej pracy,
  • Finansowanie rozwoju i aktualizacji wiedzy branżowej przy udziale wewnętrznych autorytetów, specjalistów ze Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz innych ośrodków szkoleniowych,
  • Dostęp do najnowszych technologii, literatury branżowej, portali branżowych i szkoleń,
  • Wsparcie członków zespołu, doradców podatkowych i radców prawnych w codziennej pracy,
  • Przyjazne środowisko pracy wśród 90 doświadczonych specjalistów z zakresu różnorodnych dziedzin związanych z finansami, podatkami, rachunkowością,
  • Komfort pracy na dwóch monitorach i najnowszym oprogramowaniu Comarch Optima,
  • Biuro zlokalizowane w samym centrum Szczecina,
  • Możliwość przeniesienia na Twój wniosek do innych biur w ramach struktury Firmy (Poznań, Warszawa),
  • Pracę w niewielkich zespołach, w nowocześnie zaaranżowanych przestrzeniach biurowych,
  • Imprezy integracyjne,
  • Codziennie świeże owoce,
  • Najlepszą kawę w mieście.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość,
  • Min. 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • Dobra znajomość programu Excel,
  • Dodatkowe atuty to :
    - Doświadczenie w prowadzeniu spółek z kapitałem zagranicznym,
    - Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
    - Znajomość programu Comarch ERP Optima,min. dwuletnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,

Oferty (CV) z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm. prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e mail: rekrutacja@rsmpoland.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 662 010 929

Opis stanowiska – Asystent w dziale Prowadzenia Ksiąg Rachunkowych

RSM

RSM Poland to ponad 210 specjalistów w Poznaniu, Warszawie i Szczecinie. RSM to ponad 41 tysięcy specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.

W związku z ciągłym rozwojem firmy i stale rosnącym portfolio naszych Klientów
poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent w dziale Prowadzenia Ksiąg Rachunkowych

(biuro: Szczecin)

 

Twoja rola w RSM

Twoją rolą, jako Praktykanta w Dziale Prowadzenia Ksiąg Rachunkowych, będzie wsparcie Samodzielnych Księgowych w bieżącej obsłudze księgowej naszych Klientów. Do Twoich zadań będzie należało: wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, uzgadnianie kont księgowych oraz segregacja i archiwizacja dokumentów, a także wsparcie działu w innych bieżących pracach.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse i rachunkowość – warunek konieczny;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Znajomość ustawy o rachunkowości;
  • Mile widziana znajomość programów Comarch ERP Optima;
  • Praktyczna znajomość MS Office: Word, Excel;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym komunikację z klientem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju zawodowego;
  • Zgrany zespół i przyjazną atmosferę pracy;
  • Szkolenia merytoryczne i językowe;
  • Pakiet medyczny;
  • Pakiet sportowy;
  • Biuro zlokalizowane w centrum;
  • Zawsze świeże owoce i dobrą kawę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@rsmpoland.pl z podaniem stanowiska w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.